måndag 30 november 2009

Jönköpings Designmarknad besöktes av Angel Of Delight

Folk är tråkiga! & skit rädda för att se anorlunda ut! i alla fall de som var på Designmarknaden i går! Jag sålde därför inte ett skit. Men om man ska se det på den ljusa sidan så fick jag välldigt mycket bra kritik och jag blev av med alla mina visitkort! så jag ger inte upp. För själv vet jag att alla kläder som jag försökte sälja i går går att sälja hur bra som helst på nätet! Så det är ingen fara.
Annars var Designmarknaden helt okej! Men tror inte att någon av utställarna sålde så särskillt mycket. Folk går på julmarknad för att bara mingla o titta på alla saker. Det är synd, men jaja vad ska man göra åt saken?

Fick i alla fall besök av Boxholmsfolket!
(det var på tiden att ni kom o hälsa på mej här ner i Jönköping)
Tog inte så många kort där för de va så konstigt ljus så fick inga bra bilder. Men här är några i alla fall.





Hela denna vecka är det Ateljé vecka så jag jobbar som sjutton med mina textiltryck. Har införskaffat mig en egen screenram nu oxå!
I kväll kommer ett band o spelar på skolan! ska bli kul o se om de lyckas leva upp till mina förväntningar.
//Peace

1 kommentar: