fredag 27 november 2009

Förberedelser & åter förberedelser!

Ja det är mycket nu. Jobbar på som fasen för att hinna med allt tills söndagens utställning. Är as nervo, men det går nog över. En massa underbara mänsikor kommer i alla fall o tittar på det jag ställer ut! det vet jag <3>
Nu har jag ochså gjort klart min pirat hatt som slutligen vart skit bra om jag får säga det själv. Gjorde ochså klart några fler hattar. Här en liten Jordgubbs hatt men rött flor.


Jaoo i onsdas va det uppgångs fest på skolan. Alla boenden tävlade mot varnadra villket som var bäst! Våran uppgång hette G som i gemenskap ^^ haha underbart namn (& film) aa vi fick i alla fall diplom för näst bästa namn, de e ju i alla fall något!

Självklart var vi målade med G.et i nyllet + en massa 80-tal!




//Peace out!

2 kommentarer:

  1. Gör en hatt till mig med körsbär på :D xD
    Du är super skillad !!!

    SvaraRadera
  2. ahh, bra idé! aa vi får väll se va du får i julklapp xD

    SvaraRadera