måndag 23 november 2009

Slash är kung!

Slash är kung!
(Snart läst ut hans biografi btw! Ressention kommer snart)

Uj Uj Uj! nu börjar det allt dra ihop sig! på söndag smäller det! då ställer jag ut mina kläder och några av mina tavlor på Jönköpings designmarknad (smedjegatan 23). Från Klockan 12-19 finns jag på platts. Så missa inte detta, jag kommer självklart sälja en hel del av det jag ställer ut. Så missa inte detta för allt i världen!

Denna vecka kommer bli sjukt stressig, har en massa att göra. Men jag gör mitt bästa, men än så kan man ju inte göra! Lön på Onsdag oxå! Gött!
Sen har vi bestämt, några tjejer i klassen att vi ska dra till Göteborg om två veckor & gå på konsthögskolans öppethus, och Lisebergs julmarknad. Men det lär ju även bli en massa Shopping! Wehooo! skoj!
Såg ju oxå nyss när ja kolla runt lite på nätet att Kiss släpper sina biljetter till sommarens spelninger på fredag! Men självklart så spelar det sammtidigt som Sweden Rock Festival är igång. Så det är ju mer eller mindre självklart att jag väljer att åka dit i stället. Klart man väljer att se flera bra band jämtemot ett. Även om Kiss är sjukt bra o deras nya Albus Sonic Boom sparkar röv så får det nog bli att se dem en annan gång! Lite trisst faktiskt. men men...


På måndag fyller morsan år oxå, måste komma på något riktigt bra till henne! Hmmm..
Nästa vecka e de ju ateljé vecka oxå kom jag på! Gött då kan man göra va man vill!
Jag började på en ny tavla i dag oxå. En träskiva som jag ska måla på (vad vet jag inte än) men sen ska jag i alla fall borra en massa hål i den o sätta i en ljusslinga som jag köppt. De kommer bli as Coolt när den väl e klar!


Slash & Ozzy driking Tea!

//Peace



1 kommentar: