söndag 22 november 2009

Sthlm´s helg med shopping & Buddy Holly!


Har inte bloggat på ett tag nu pga att min dator vart ur funktion, så jag har inte orkat mojsa en massa med det på en annan dator. Så nu när jag äntligen fixat det så har ljudet försvunnit på den här j*vla skit högen.

Så just nu sitter jag här o retar upp mig själv ocj blir bara argare och argare för att jag inte kan lyssna på min musik på datan, utan tvingas i stället lyssna på bajs-radio-musik!!

Men jaja man ska inte gräva ned sig, utan försöka vara positiv. Det har Eva predikat för mig hela helgen och jag antar att hon har rätt! För helgen har i alla fall varit kanon! spenderade den i Sthlm med morsan, moster Eva och Susanne! det blev en massa god mat, shopping och musikal.


När det gäller shoppingen blev det en massa secondhand & vintage! Me LOVE!
Så vi besökte min favo butik, som vanligt Beyond Retro som nu har hela tre butiker i sthlm.
Vi besökte den nyaöppnade på drottninggatan! Där inne kan jag spendera timmar asså! de har hur mycket fina, snygga och coola saker som helst! Helt sjukt. Alla som inte har varit där bör verkligen ge den ett besök, för det är helt underbart om man gillar secondhand & vintage. Det är hur stort som helst där inne.
Utöver det blev det en hel del mer shopping denna helg, HELT UNDERBART!
Musikalen då? joo den var skit bra. Den hade inte alls så mycket hadling, men gillar man 50-60 tals musik så är den toppen. & Brolle sjunger ju sjukt bra!




lite inköp!



Två sjukt snygga läder skärp från Beyond Retro!




Grå kavaj från myrorna! & väska från Gina! Very English!






Lång skinn-väst med snörnig bak från Beyond retro, Linne från GinaTricot.



// Peace <3

1 kommentar: