måndag 18 januari 2010

Kaffe

Ja jag har kommit undefund med att jag dricker alldeles för mycket av det! och det är ju inget bra alls. Så försökte att inte drick något alls i dag, men det gjorde bara att jag blev as trött o sur. Men nu är det bättre!
I dag har jag sytt en klänning i svart tyg med svart liv med röda döskallar och rött fodertyg innuti. As nice. Och jag låvar att så fort vi fåt tillgång till studion här på skolan så ska jag ta en massa bilder så ni får se allt jag sytt den senaste tiden. För det är en hel del vill jag låva!
I morgon blir det att äntligen sätta igång att trycka egna tyger. Det ska bli så skoj, men det krävs en hel del planering. Men jag har hundratals ideér som bara virrvlar tunt i huvet!! Men mitt problem där är att jag bli för ivrig så så klantar sig allt bara. För något jag lärt mig här på skolan är att ha tålamod. Ävem om jag fortfarnade kan ha problem me det, så artar det sig.

//Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar