tisdag 9 februari 2010

GAAAAHHHH!!


Shit asså vilken hemska dag det har varit i dag! har haft en klump i halsen hela dagen!
Det började med att jag äntligen skulle få trycka mitt tyg som ja väntat på så länge. Så jag börjar me o förbereda allt, o de görs inte fort precis, men ja efter ett antal timmar så provtrycker jag o märker då att alla färg bara flyter ut ur ramen på mallen. Så jag gör om det typ 3 ggr innan jag fafttar att det är den där jäkla plasten på bordet som inte är tillräckligt spännd så de funkar inte alls att trycka!!! Man måste nämligen ha en helt platt yta när man frycker!! FUCK!!! så , så mkt mer än så blev det inte i dag, jag som fasen hade bokat tid o allt. Nu får de väll bli så att jag får gör att nytt försök efter lovet eller nått!
O så e ju min mobil bort oxå, så jag har noll kontakt med nån!! jag känner mig så off! O dumma idioter o lärare som inte har tid finns de ju oxå gott om!!!
Nää nu va de inte menningen att detta skulle bli nån jäkla klagomur! I morgon blir det att fota lite i studio i alla fall! ska bli skoj!
//peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar