söndag 7 februari 2010

Söndasgens syselsättning!

I dag har man varit ganska så flitig trots att det är söndag. Gick opp vi typ halv 10, käka frukost, gick sedan till textilen och har jobbat där nu hela dagen men att:
Trycka och sy om en t-shirt! detta är resultatet! bra skoj tycker jag!
Den ska jag bära ofta och med värdighet! :D

Sedan började jag sy på en röd och svart alla hjärtans dags sklänning. Inte allt för töntig, för den är ju svart, men den har i alla fall röda hjärtan på livet.
Men tänkte att jag skulle visa opp min hatt som jag gjorde till klänningen jag hade på vernissagen i lördas! det kommer fler bilder på både den och klänningen senare, men nu har jag bara tagit en för att visa hur den ser ut.
Den är gjord av samma tyg som klänningen, svart med röda döskallar på. Den har svart flor som går ned över ögat men även rött som sitter åvanpå tillsammans med en röd blomma. Under sitter ett hårspänne, så man kan bära den lite på vilket sätt man vill.

//peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar