lördag 6 februari 2010

Vernissage!


I går höll vi Konst & formare vår vernissage på Brunnen i Jönköping, ni som missade det i går kan även nu gå o kolla på konsten såhär i efterhand! Den sitter nog oppe ett tag till.
Själv ställde jag ut två tavlor föreställande pinuppor! ás nice!
Det belv även lite musikunderhållning, och tilltugg. Själv hade jag på mig en av mina nya kreationer en halteneck klänning med döskallar och en matchande hatt med flor!
Efter detta blev det kinamat och lite utgång. Jag hade faktiskt en riktigt jäkla trevlig kväll!!
MEN! självklart så lyckades jag tappa bort min mobil, när jag helt vanligt va påväg till Ica! vad är oddesen lixom! shit! blir så irriterad. Så nu har jag bestämmt mig för att inte ha nån mobil på ett tag. Om ni vill ha tag i mig får ni ringa till uppgångstellefonen på skolan eller hem!





Cutest friends!





//Peace!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar