fredag 26 februari 2010


Nyss när jag kom hem för en stund sedan efter den vanliga långa tågresan från mullsjö till Tranås som jag gör på fredagar hittade jag en massa trevligheter på köksbänken. För de första var det nya Sweden rock magazine med en stor party och Crashdïet uppslaga PLUSS att med denna fick man en första singel på Crashdïets nya skiva Generation wild med låtarna : Generation Wild, One of a kind, och Fear Control.
Glad glad blev jag.
Men de va inte allt,där låg oxå ett paket med den tredera vinst jag vann för as länge sedan.
Han som sålde den var nämligen as seg på att skicka den ( jag ska fasen ge han dåligt omdömme för det) jag fick fasen vänta över en månad, och jag skrev mins 4 mail och tjatade på han. Men jaja i paketer låg i alla fall en as snygg Def Leppar t-shirt (Pyromania) & gissa va jag betalade för den? 11:- fast de blev 31 me frakt! men endå!! Jag älskar Tradera ibland asså. Hälit Hälit
Det är så skönt att det är helg i alla fall. I veckan har jag slitit som ett djur med allt möjligt och varit jätte produktiv. Jag har tryckt en t-shirt föreställade Mona Lisa med inspiration av Andy Warhol tavla av Marilyn monroe, ni vet den me alla färgerna. Den gjorde jag in alla fall i textiltryck. Så ja, det tog sin lilla tid med an massa färger, men resultater vart riktigt bra.
Sen har jag jobbat med en beställning av två G-t-shirtar, och även jobbat med en födelsedagspressent till en kompis som fyller 20 på söndag. På tal om det så måste jag gå o slå in den nu. Får inte glömma det!!
I morgon blir det i alla fall först att dra på Musikal i Linköping med mi älskade körsner, sedan till Torsken o äta tårta o fira henne & sen en sväng ut på stan!
//Peace!

2 kommentarer:

  1. Låter som du är en väldigt kreativ och duktig designer, ska bli kul att få se när du är klar med tischorna:)

    Kram

    SvaraRadera
  2. åhh tackar! alltid kul att få komplimanger! :D

    SvaraRadera