söndag 7 mars 2010

Oj! Det har gått en hel vecka sedan jag bloggade sisst! De har blivit ganska mkt party den senaste tiden, så känner mig lite sliten. Men jag är inte den som klagar sålänge man har trevligt. Förra helgen va de 20 års fest för Torsken så tänkte visa lite av de jag gjort i siversmidet den senaste tiden, för hon fick denna i pressent av mig. Det är en ganska bred silverring med pålödda silverkulor. Innuti står hennes hela namn ingraverat!
Sedan har jag oxå gjort ett halsband som oxå ska bli pressent till min faster och ett armband till mig själv.
Nu i veckan är det ateljé vecka igen som gäller, de känns bra, då kan ja sova länge! o så kommer det nån gästföreläsare nån dag, och på onsdag ska vi till länsmuseét igen, va vi nu ska göra där vet jag inte riktigt. Men det jag vet är att vi kommer ha utställning där i vår.
//Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar