fredag 12 mars 2010

Gårdagens fotosession!

Ja herre gud, har gått o drat på mig en jädrans långlivad förkylning som betyder att jag hostar som en galning och har svårt att andas! känns verkligen skit. Särskillt med tanke på att hela denna vecka har vi haft ateljé vecka och jag har inte kunnat göra något alls, för jag har verkligen inte orkat. Men i går (torsadg) gjorde jag en riktig krafft ansträngning. Vi hade bokat studion hela dagen för att fota poträttbilder till en ny fotouppgift & det tog typ hela förmiddan + lite av eftermiddagen. Men jag passade även på att fota en stor del av de kläder jag sytt på senaste tiden, som jag ju pratat om att göra så länge nu. Så kommer unnan för unnan att lägga upp nya snygga grejer här. Så håll utkik. Måste säga att jag vart sjukt nöjd med många av bilerna. vilket tur att man har så snygga polare som gärna ställer opp som modeller.


Det som är lite synd är bara att man inte kan se dem i sin hela storlek här på bloggen,för då blir det bara halva bilder av nån anledning. Det kanske är jag som är oteknisk? men men, Vi kan väll ta o börja me dessa biler i alla fall. Det är Kristin Ottosson som är modell, ni har kankse sett henne innan( det var hon jag sydde den turkos/svarta klänningen till) & jag som tagit bilderna.


Hon har här på sig en figursydd zebra korsett med stela skenor och dragkedja bak. Byxorna är sydda i svart fake krokodil skinn, men öljetter och svart snodd som snörning i sidorna.



4 kommentarer:

  1. Vem är den fucking snygga människan i dom fucking snygga kläderna som jag antar att du, fucking underbara människa har sytt =D!?!?!

    SvaraRadera
  2. Du är grymt talangfull! Kepp it up girl! :)

    SvaraRadera