lördag 13 mars 2010

Sitter just nu o lyssnar på Scandinavian Sleaze & Rock Radio o smågarvar lite för mig själv. Lite oseriös radio, som brukar sändas på lördagar lite då o då, men i dag va tydligen sissta gången?! Men skit bra musik spelar de i alla fall, så jag ska inte klaga!
Check it out:http://www.scandinaviarocks.com/

I dag har jag funderat ganska mycket på vad jag ska göra med mitt liv. Eftersom jag inte har behörighet (änsålänge) till att söka till Borås textilhögskola så har jag kollar upp ytterligare folkhögskolor med textilinriktning. Så jag har fyllt i blanketter till Mora folkhöskola & Värnamo folkhögskola, på de båda finns den så kallade modeakademin som jag vill gå.
Så ska sätta mig o fila på ett bra peronligt brev så jag kommer in nån dag hade jag tänkt!


Japp! jag har oxå sytt hälften på en klänning av mitt prickiga tyg som jag tryckte för ett tag sedan i dag. Den kommer nog bli riktigt bra när jag e klar. Planerar att troligtvis ställa ut den + lite till som jag sytt nästa lördag då vi har öppet hus på skolan och man får komma o kolla in allt vi gjort under året hittills.

Jaoooo! nu ska jag gå o glo på "Mello" Over and out!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar