lördag 24 april 2010

Egentligen är det ju bara att göra det.
Varför gör jag det inte?

Var i Motala en sväng i dag på veteranbilsmarknaden de har där varje vår. De brukar ha mycket roligt, inte bara bildelar o sånt, ja köpte 3nya lp skivor (kunde inte låta bli, som vanligt)
Passade ochså på att träffa min lilla fina Körsner, svårt vare att inte käka opp henne helt.
Vi gick i alla fall och tg en sjukt god och mysig fika i solen.

Thin Lizzy- Chinatown, as bra skiva me många bra låtar,
bla favoriten killer on the Loose
Cheap Trick- at Budokan, live platta me massa bra låtar på, till denna medföljde även i skivfodralet en bok med en massa bilder och en lång lång text på kinesiska (tror jag fått tag i den kinesiska utgåvan) ^^
Och sisst men inte minst:
Van Halen- Van Halen I, sjukt bra platta då fortfarande Diamond Dave var med i spelet! plattar har i stort sett alla de bästa låtarna. Så nu ska jag sätta mig och bara njuta av musiken.
Bye Bye.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar