torsdag 22 april 2010

Sitter här och är lite smått besviken på att de tydligen ställt in stockholm rock out festivalen till bara en dag!? på grund av att banden inte säkert kan ta sig till sverige me flyg!! så de har flyttat det till september va jag förstått? o de ser ut som att alla bandet de sagt ska komma inte heller är så säkra längre! Fasen jag som gått o sett fram emot att se Kix spla as länge nu, och nu ser det ut som att de inte alls kommer spela på festivalen!! sjukt besviken är jag!
Men blir nog en tripp till sthlm nästa helg endå, de blir ju en dag av rock n roll i alla fall.
I helgen ska jag bara va hemma o sy, har sjukt mkt att göra. Ska börja på torskens studentklänning + att ja ska permanenta mig i morgon!! de ni! det är i alla fall positivt.

pillade ihop en ny design på mitt visitkort i dag oxå förresten ! va tycks?
(jättedålig kvalité på just denna bilden, jag vet)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar