tisdag 13 april 2010

Ja då var man tillbaka i skolan efter ett ganska gå kort men fullspäckat påsklov. Har hunni me mycket vill jag låva. Vart hemma o haft de gött, sytt en massa på diverse beställningar.
Var en dag med Torsken för att köpa tyg till hennes studentklänning som jag ska sy. Äkta vitt siden vart det med pärkor som axelband och lite här och har har hon beställt. Så det kommer nog bli as bra när jag väl är klar med den.
Påsken firades i Jönköping hos moster med släkten.
På torsdan drog jag opp till Sthlm för att hälsa på Viktor och en massa annat trevligt folk. Men inte nog med det, det blev en hel del oförglömliga spelningar oxå. Jag älskar att bara kunna dra dit opp, gå på en spelning och inte behöva bry sig om något annat än bandet som sjut spelar. Det är den sån himmla underbar obeskrivlig kännsla.

På torsdags kvällen gick vi och såg Michael Monroe på Debaser slussen. As bra var det, men måste säga att jag saknar Hanoi >
Men michael rockar på sjukt hårt endå, har fasen aldrig sett en snubbe svettas så mkt, och ha sån energi!! helt sjukt, men as bra.



På Fredan blev det Crashdïets release fest, också det var as bra, lite dåligt var bara att scenen de splade på var sjukt liten och vi stod längst fram så jag hade knappt plats att ta några bra bilder ( då kanske ni fattar hur litet det var) Jag köpte albumet och träffade bandet och fick det singerat! Me Happy!! Ja kommer göra ett långt inlägg för hur bra de albumet är sen nån gång, för det är verkligen AS BRA!!


Aja vidare till Lördan då det var dagt för Crazy nights rock fest!! underbart!! 12 timmar av awesome rock n roll!! mer än så kan jag väll inte säga. Här är lite bilder jag tog i alla fall.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar