måndag 5 april 2010

Ja vem vill inte ha ett linne me denna text?
Ja nä men tryckte detta på två t-shirtar på begäran av Ozzy & Palm, som ville ha det när de studsar tunt på kåren. Så jag tog tillfället i akt och tryckte ett linne till mig själv oxå. haha ja i bland kan man känna sig ganska skylldig till texten, men oftast är jag faktikst ganska duktg. Men i helgen då jävlar blire röj, och synd i massor!!
Annars går man hemma o skrotar och har påsklov, as gött är det. Jobbar på två klänningar som två polare beställt ochså. Och jag lovar, de blir as fina, riktigt sommriga! bilder på dem kommer nog senare när de är färdiga.
Och i morgon blir de en sväng till mjölby o körskolan, sedan ska ja träffa Torsken o gå o käka & fixa tyg till hennes studentklänning som jag har fått den stora äran at sy!!
//Peace!

1 kommentar:

  1. Va kul att klänningarna blir bra! Ser fram emot att se dom:D
    KYZZ/Lisa

    SvaraRadera