onsdag 26 maj 2010


Ja shit va jag kommer sakna detta ställe asså! och alla dessa underbara människor man har mött under året. Jag är inte den som så ofta blir sentimental, men nu asså. Bara två dagar kvar, på fredag är det slut, då flyttar man hem igen. sorgligt är va de är. Jag har i alla fall lärt mig en massa under detta år, inte bara sånt som har med formgivning at göra utan en massa om mänskligheten. Känner att jag är både starkare och har ett större självförtroende än vad jag hade när ja började här på skolan. Jag vet inte men jag antar att man blir som man umgås helt enkelt. Man kan ju inte bli annat när man hela tiden omges av en massa starka vackra och positiva människor.
Nej nu får ja sluta vara sentimental. I dag har vi haft den stora städardagen i alla fall, och jag har packat ned i stort set allt i mitt lilla rum,så nu känner jag knappt igen mig längre.
I går va vi hemma hos Jana vår foto/konsthistorie lärare i hennes sjukt stora underbara vita hus. Vi grillade o åt en massa go mat och hade allmänt trevligt, skit mysit.
I dag fick jag ett par sjukt snygga jeans av Lisa ochså kan man ju tilllägga, hennes favoritjeans
va det,och de sitter som gjutna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar