måndag 24 maj 2010

Sweet Sweet Edward!
Jag screentryckte en t-shirt förra veckan, som jag igår sydde om till en tubtopp efter som det inte var lika snygg på mig som på kristin (på bilen) utan passade bättre som tubtopp. Men tycker den vart tillräckligt snygg för att visa här i alla fall. I kväll ska jag fota lisa så vi får se hur dom pixen blir. Är i alla fall klar me både Elin´s o Lisa´s klänningar nu. Har en massa fint tyg jag köpte för några veckor sedan som bara ligger o skräpar hemma så nu efter att skolan är slut ska jag sätta igång o massprodusera en massa fina saker hade jag tänkt. Men prio 1 är i alla fall Torskens student klänning som snart ochså är klar. Hon kommer bli så himla fin i den asså! ska försöka få til lite fina bilder på henne sen ochså, så ni får se.

Har du inte sett Tim Burton´s Edward Scissorhands?
(1990) med Johnny Depp i huverollen.
Då MÅSTE du se den!!




//Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar