måndag 14 juni 2010

Tänkte bara visa denna singoalla klänning som jag sydde för ett ganska bra tag sedan, men som av nån anledning inte visats här. Fotade den i studion tillsammans med kristin i våras i alla fall, och efter det tyckte hon om den så mycket så hon köpte den av mig.
Modellen på klänningen är i alla fall skit snygg tycker jag, så ska nog ta mig för att sy något liknande i dag. vi får se.

Annars känner jag att jag börjar bli sjuk. Inte kul alls, jag som har så mkt att göra.
Köpte i alla fall film till min lilla älskling polaroidkameran supercolor 635 i går, och det vart ju inte billigt precis, ca 250pix, då me frakten för 8 bilder!! HUGAH!! Men har lästa att de ska finnas på ClaesOlsson , 20bilder för 300:- så ska ta o kolla opp det.

//Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar