söndag 13 juni 2010

Var på 50års kalas/studentfirande i dag med släkten! mycket trevligt, god mat o allt sånt. Inte det jag tänkte babbla om, för de låter ju inte så intressant. De jag skulle berätta om var vad jag hittade för fynd på vägen dit.
Vi stannade nämligen vid en loppis vi alltid brukar stanna vid men som man sällan hittar något vid. Men i alla fall. Denna gången gjorde jag det. Gissa vad?
Jo denna snyggingen!! jag blev kär vid första ögonkastet. Jag har alltid velat ha en polaroidkamera!! och nu bara låg den där, och gubben som sålde den ville bara ha 40 pix! SÅLD skrek jag och sen blev den min. Hade ju faktiskt tänkt att köpa mig en sån på nätet nån stans, men då hade de ju gått på minst 400:- o uppåt. Så nu är jag så glad.
Men sen kom jag ju hem o upptäckte att filmen till denna lilla pärla är snordyr!! men men.... den får helt enkelt bli en sån där kamera man bara tar med sig vid riktigt fina tillfällen. Eller så länge jag kan hålla fingrarna från den vill säga......

Men inte nog me det, på loppisen hittade jag även en orginallådan med jättefina värmespolar från typ 60-talet. Du vet sånna där som sitter i en låda och blir jättevarma för att sedan sätta dem i håret. ska ta o prova dem någon dag, de kan ju funka. I vilket fall är det jätte kul o ha!

//Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar