måndag 6 september 2010

666 the number of The Beast!

Snor & snörvel! har självklart gått och blivit förkyld (som alla andra just nu) så sitter här & lyssnar på Maiden och känner mig alltmänt seg. Har haft fackteckning i dag, och det är faktiskt skit kul, man måste bara ta sig tid till att sitta ned och öva. Det är väl det jag har mest problem med. Annars gåre bra. Nästa helg blir det en sväng till 08-land och ett besök på Stockholm rock out festival. Kommer ta med mig min finaste körsner, efter som jag upptäckte att man fick en extra fribiljett om man uppgav nr på sin tvådagars till arrangörerna. Me så jätte happy. Nu slipper jag åka själv till stora hemska Stockholm. Tacka vet ja Göteborg!

Jaja! I helgen passade jag på att sy en ny väst till mig själv av ett super snyggt tyg jag köpte på Ikea förra veckan. Gillar Ikea! de har alltid så mkt roliga mönstrade tyger och till ett nästan jämt bra pris. Blev helt kär i detta svart och vit långrandiga tyg.



//Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar