tisdag 31 augusti 2010

Halloj bloggen!
I dag då jäklar har jag shoppat tyg. Det kom nämligen en såndär grossist till skolan, så alla vi på textilakademin fick köpa precis va vi ville ha. Och allt kostar bara mellan 50-70kr metern. Så jag köpte på mig en hel massa snyggt. Kommer bli så mkt snygga grejer känner jag på mig. Men vad jag köpte och vad det blir av det får ni helt enkelt vänta och se!
Kände att jag även har lite tid över att visa lite annat nytt jag gjort i sommar. Jag har en massa bilder egentligen, men som kommer komma upp undan för undan när jag känner att jag har tid att lägga upp dem.
Här är i alla fall lite bilder som jag tog på Sofia Körsner bärande en knälång leopard kjol med svart volang och spets ned till. & en hatt jag gjort i svart filttyg, med spets runt brettet, fjädrar & flor. Detaljerna syns tyvärr inte så bra på bilden.


Modell: Sofia Körsner
Foto & design: Jag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar