måndag 31 januari 2011

Första dagen av min praktik hos Cilla Rörby!
Har vart så jäkla kul, känner på mig att detta kommer bli så jäkla awesome det här
(ungefär lika awesome som jag på bilden) haha
aa i alla fall så bor jag i ett rum hos en as gullig liten tant i Bromma. Jag gillar bomma, skulle helt klart kunna tänka mig att bo här, för lägenheterna runt om kring Brommaplan är så söta, gammaldags och fina.
På praktiken syr vi och grejar till årets julkalender i alla fall, och det är så sjukt spännande. Mer utförligt än så säger jag inte mahaha. Ska försöka passa på att hinna me så mycket mer ochså, som att gå på museum och så, för så börjar ju Stockholm fashion week nu me, då finns de ju massa skoj att göra, blir nog i alla fall antikmässan med fastrarna fram över.
// Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar