fredag 28 januari 2011

Lite analogt!






Har i veckan som vart o hämtat ut lite filmrullar jag lämnade in för ett tag sedan och fick fram en del rolit som jag nu suttit o scannat in, (mest för att kunna visa dem på datan oxå)

För jag har faktiskt hittat en snubbe i Värnamo som har en fotostudio som mer än gärna ville framkalla mina rullar, billigt ochså. Förut har jag vart runt på alla möjliga foto ställen för att hitta någon som vill frammkalla dem, men de flesta är alldeles för dyra eller så är de bara sjukt otrevliga. Många tittar på mig som om jag är dum i huvet eller inte alls förstår vad jag menar. Men herre gud, de finns faktiskt folk som fortfarande vill fota analogt!!

Här är några av dem som ja orkade scanna in i alla fall, de första är från ett gammalt hus mitt ute i skogen nån stans hemmikring, en vacker men ganska kall höstdag.

De andra är när jag fotade Madde med en hatt jag precis sytt.










// Peace & Love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar