onsdag 12 januari 2011

Ska vi älska, så ska vi älska till Buddy Holly!!

Tebax i skolan, oh yes! har vävperiod nu och det känns väl "sådär" skoj. Ska väva en scarf eller mer ett hårband av rött siden, och vet i fan va jag givit mig in på, för det kommer verkligen ta hundra år. Har vävs sisådär 7cm i dag, så detta tar nog de tre veckor fram tills jag går ut på praktik. Har i alla fall typ hittat en bostad i Sthm nu hos en dam i Bromma (tack till kusinen som fixa) så de blir nog bra. Kommer bli så jäkla skoj!
Va och beställde tid till att fylla i min symaskin hos tatueraren i går ochså, tycker att den är alldeles för ljus så de ska komma i lite mer svart bara så e jag nöjd, blir nog att beställa ny tid till en annan tattoo ochå. Wohoo.

Liten blid på jag & körsner min i klänningar jag sytt,
nån gång en underbar sommar för länge sedan!



//Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar