torsdag 13 januari 2011


Bild på ett par tights med fransar i sidan jag sydde i början av terminen.
Har haft färglära och mönsterkonstruktion hela dagen i dag, och känner mig bara så sjukt trött nu, och klockan är inte ensa 20.00 är, shit. Det tar på krafterna att komma tillbaka till skolan. På mönsterkonstruktionen i dag började vi med att rita kavaj mönster, så jag ska fundera lite och skissa på hur jag vill att den ska se ut tänkte jag, men orkar fan inte i kväll. Sedan började jag rita mönster till ett par byxor också, men hög midja och knappar framtill, lite sjömans liknande typ. kommer bli kanoners. Så har jag ju ochså passat på att ringa till tanten i Bromma som hade ett run att hyra, så nu har jag spikat boende till praktiken helt säkert och det känns as gött.
Snart helg ochså, då ska jag skissa lite mer på en beställning jag fått och kanske börja sy lite på den ochså. Ingen rast och ingen ro.

.I do miss my old hair.


// Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar