fredag 14 januari 2011

Portfolioångest! jag tror jag mår lite illa.

Eller så kan det bero på att jag precis ätit för mycket. Sitter í alla fall och kollar runt på skolor, Borås är ju ganska självklart att jag ska söka till, men känner att det nog inte räcker. Störst chans har man ju om man söker till så många skolor som möjligt. Men alla kräver ju en så kallad portfolio & listorna är ändlösa på hur de vill att den ska se ut och på vad den ska innehålla. Känner mig så förvirrad. Men på samma vis vill de att man ska vara så kreativt udda som bara möjligt, men en då visa att man har ett bestämt mål och mening med det man gör.GAHH!!
Har kollat en del på London Collage of Fashion och där finns det ju sjukt massa inriktningar när det gäller mode och design, bara det att allt står med sjukt krångliga ord och på engelska så klart. Fan och jag som har svårt att fatta va de menar när de bara står på svenska, hur ska detta gå?

Men det verkar vara så sjukt kul, info film om kurserna på LCF.



//Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar