måndag 17 januari 2011

Wohoo! upptäckte nyss att min nyinköpta gamla analoga Nikon F501´s objektiv passar till min digitala Nikon system, tack Nikon för att ni tillverkar nya kameror som är kompatibla med era gamla objektiv. Men det är svårt det här, varför ska jag promt gilla så mycket att hålla på med analog fotografering, de e ju så jävla dyrt. Ska fasen skaffa mig egen mörkrums utrustning o sitta hemma i garderoben o pyssla!!
En annan sak också, så fick jag sommarjobb i dag ochså, känns as gött. De bli o jobba på Mullsjö folkhögskola samma som förra året. Men de e gött nu när man har koll på allt, då är man ju dubbelt så effektiv när man jobbar. Måste bara haffa bostad i Jönköping under de veckor jag jobbar. Men de fixar sig nog.
Va gör jag i skolan just nu då? jo håller ju egentlige på me vävningen, men har en massa skoj att sy oxå. Jobbar på en beställning nu, som kommer bli såå fin. Kan inte säga så mycket om den än, för hon som beställningen är till ska få det i present så kan inte säga för mycket. Började också sy på en tröja till mig själv nu på kvällen, en ganska lång båtringad tröja i svart trikå, med skinndetaljer som fästs med tryckknappar i sidan. Tightsen har jag också tänkt att sy till mig själv, men de får bli vid ett senare tillfälle (typ i helgen)


// Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar