onsdag 23 mars 2011

Gammal bild jag tog för länge sedan, på min finaste modell Sofia.

Har sytt toppen hon har på sig, men syns dåligt.


Jaha inte bloggat på ett tag igen! fan.
Men har just nu tryckperiod så sitter mkt i fotoshop o pillar med bilder för att sedan trycka dem, blir mycket bilder i raster och ränder och sådant, ska ta o trycka mig ett nytt ryggmärke till skinjackan ochså, eftersom de gamla är måttligt ut slitet. Jobbar massa med mina portfolios och så som ka va inne snart!!!! AHHHHH! Fotade i alla fall en massa nytt som ska va me i portfolion i söndags, men min sötaste körsner. Blev en del bra.
Men i huvet snurrar i alla fall mestadels allt om somarens festivaler och att Whitesnake släpper nytt album på fredag. ska ta o förbeställa den i dag tror jag.





// Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar