tisdag 15 mars 2011

Just nu är det bara så sjukt jätte mycket som far omkring i mitt lilla huvud så hinner inte alls med bloggen här så mycket. Håller som just nu på med alla dessa arbetsprover till diverse skolor jag ska söka, än så länge är de tre stycken runt om í Sverige jag tänkt att söka, men hittade ytterligare en som ligger i uddevalla i dag, och den var bra för de ville inte ha några intagningsprov, bara en blankett man behövde fylla i.









Förutom det så har jag syperiod nu, och syr som en galning, har börjat inrikta mig på olika modeller av västar, blir nog en del sånt till slutmode visningen tror jag. Har ochså kommit på mitt huvud ämne till modevisningen. Men det behåller jag som en hemlighet än så länge, måste bara göra lite research och kolla om det är genomförbart först. Guud det känns som om jag inte ger er nån information alls.

Sen så lovade jag ju lite fler bilder från vår vernissage

med våra Projektarbetes klänningar ochså:








// Peace!

1 kommentar:

  1. åååh om man ändå fick ha på sig dedär klänningarna!!!

    SvaraRadera