söndag 17 april 2011



Åldrats med stil kan man ju lugnt säga att han har! Fan va jag längtar tills ja får se han igen, peppar järnet till Sweden Rock som en duracellkanin!!!

Nuu är det i alla fall påsklov vilket är jätte gött, så då har jag tagit mig tid till att fixa om här på bloggen, är nog inte riktigt klar än ska pilla lite till med den. Men fan va jag hatar Html-koder, fattar ju inte ett skit.

Men de som är bäst av allt är ju i alla fall att jag är FÄRDIG med alla arbetsprover, det vill säga, portfolios som man skickar in till skolor. Det var fasen inte lätt, blev många långa dagar och sena nätter. Men fick ihop allting tills slut. Har nu sökt till Borås grundkurs i mönsterkonstruktion och sömnad, Tillskärarakademin i Göteborg med sömnad, och en skräddar utbildning i Uddevalla, som jag faktiskt inte vet så mycket om. Men ska bli sjukt spännande och se vart man hamnar. Men fram tills dess är de fullspäckat me saker att göra. Bl.a modevisningen som vi håller på att förbereda som galningar i klassen. Jag ska börja sy och fixa ihop min kollektion till det och än så länge känns det ganska suddigt. Kan inte ens bestämma mig för vilken låt jag ska ha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar