tisdag 19 april 2011

Mwaooamaruoojnkf!! de finns så mycket tråkiga bloggar så jag tror jag döör, kan det inte finnas en som är lite intressant i alla fall?? ne tydligen inte. Nån som har nå bra tips så kan ni väl länka!?
Har i alla fall påsklov nu och måste säga att de e hur gött som helst, att kunna bara vara hemma o softa om kring. Har till och med börjat sy på en jacka som denna gången faktisk är till mig själv, för en gång skull.
Men i dag blir de en tripp in till Linköping i det fina vädret. Ska försöka få tag på en massa svart tyll, så jag kan sätta igång med min modevisnings kollektion. Har föresten inte tänkt så mycket mer på den. Måste sätta igång och skissa opp den i alla fall,för om en vecka måste skisserna vara klara att lämnas in. shit, GE MIG INSPIRATION NÅGON??

2 kommentarer:

  1. men HELLUUU, min fransväst då, REMEMBER????? hahahah.

    SvaraRadera
  2. Men Linnéa min blogg är la bäst :) hehe^^
    ses sen :)

    SvaraRadera