onsdag 27 april 2011

Stilhistoria

Yepp, har haft stilhistoria hela eftermiddagen . Har gått igenom 1900 fram till 1950-talet och i morgon blir det fortsättning fram till 1980-talet, intensivt det här, men fasen så jävla kul. Ska helt klart plugga mer stil och dräkthistoria i framtiden. Det är ju så sjukt inspirerande Plus att vi har en så sjukt duktig tjej som lär ut allt i hoppa.
Förutom detta va jag en sväng till erikshjälpen och fyndade en massa gamla sjalar och annat fint, en av dem va svart med frans nedtill och detta gav mig typ världens bästa ide, ja de man inte kan köpa får man helt enkelt göra själv. Var nämligen på topshop för ett tag sedan o hittade världens snyggaste svarta fransväst, MEN denna kostade ju så klart typ 400kr. Så i kväll sydde jag mig typ en exakt likadan av sjalen jag köpt, o fan så fin den blev. Bild kommer senare.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar