söndag 6 november 2011

söndag söndag söndag!

Söndag och slut på lovet! sitter och funderar över att det börjar bli dax att fundera ut vad jag vill göra med mitt liv nästa år. Har ju pluggat i ett antal år nu och skulle kanske pröva på att jobba lite, eller helt enkelt skaffa nå jobb utomlands och få lite erfarenheter. Vad sägs om Australien, eller kanske Milano? Ja jag har ju en bra grund inom textil att stå på nu i alla fall. Det enda som fattas är väl nån form av högskole examen. Men det hinns nog med det ochså. Det finns ju så många sjukt roliga utbildningar. Men till detta skulle det ju behövas en del pengar. Ska i alla fall göra lite arbetsprover och skicka in till de utbildningar som verkar intressanta. Sen får vi se vart livet för mig.
Just nu är det bara projektklänningen som snurrar i mitt huvud, behöver köpa fodertyg och fixa så jag kan klä knappar. Har en idé om en massa små fina klädda knappar längs ryggen. I morgon ska jag rita färdigt mönstret till den i alla fall. C YAH!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar