lördag 14 juli 2012

Trollkvinna!

Jag sitter här och panikar lite på en lördagskväll. Eller är det lördag? Har ingen koll eftersom jag alltid jobbar helger nu under sommaren och det får mig att känna en otrolig ensamhet när alla är ute och festar och har de as nice. Och vad får jag göra, jo sitta hemma och vänta på att de ska bli morgon så jag kan gå till jobbet!!! ARGHHHH!!!
Sen får jag ochså panik av att vara ute på nätet. Jag ska sluta helt. typ nu!.... SÅ!
Nej men de värsta är att man inser att de finns så sjukt mycket jag borde göra som jag inte gör. Det finns så mycket böcker jag vill läsa, album jag vill nörda, band jag vill upptäcka, kläder jag vill köpa, utbildningar jag vill plugga, spelningar jag vill gå på, tyg jag vill köpa, folk jag vill träffa och länder jag vill besöka. bla bla och en massa mer...och allt handlar om pengar. suuuug!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar