onsdag 12 augusti 2009

Singing in the sunshine, Laughing in the rain!




Sitter och lyssnar på dem nu! drömmer mig bort! far far away.......
Ångesten kommer smygande lite lätt när man sitter såhär ochså. Börjar skolan i mullsjö nu snart on ca två veckor. Hur ska det gå? ingen vet? Man får ta det som det kommer lixom. Känns lite jobbigt att man inte känner en käfft bara! men det ska nog gå bra! jag får ju göra det jag tycker är roligt i alla fall! Och boendet sen då? haha, ett litet rum ungefär lika stor som min garderob hemma. Jag kommer ju drunkna i mina kläder om jag ska ha allt där xD

I dag har det regnat från och till hela dagen! tråkans :(
Men har i alla fall börjat på en väska som ja ska måla lite motiv på! men det tar nog ett tag innan den är klar för upptäckte att min vita textilfärg är slut! får försöka införskaffa en ny burk så fort som möjligt.
Pratat lite me Sofie i dag me! hon sliter och står i på sitt jobb! Duktig är hon!
Kanske blir utgång i helgen! det vore tevligt!

Tjena asså! kolla in det här klppet!! sjukt bra! tänk asså om man kunde hitta en kille me samma hårsvall som Robert Plant! Älskar hur han rör sig på scenen! Det är något förtrollande med hela bandet asså!




Och dessa underbara svartvita bilder på Plant <3


//Peace <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar