fredag 29 januari 2010

Silverörhänget!


Har vart en riktigt bra vecka denna vecka faktiskt. Jag har gjort mycket kreativa grejer, målat sytt, tränat, promenerat, käkat go mat, glott på film, spelat spel xD och haft det allmänt gött me polarna.
Men gjälvklart har vi fortfarnade inte kommit igång med tygtryckandet!!! tror jag får krupp på det där asså, textilläraren har helt enkelt inte tid (beror nog ganska mkt på att hon vart borta en massa lektioner) illa! jaja En rolig sak är att jag nog ska ha en modevisnig här på skolan och visa opp det jag sytt den senaste tiden. Inget är bestämmt än men troligtvis blir det så. Så då får ni alla ta o masa er hit och titta på spektaklet.
Jah har oxå gjort detta. Ett as snyggt silverörhänge i silversmidet i tisdas. Denna tog bara en lekton att göra och jag vart sjukt nöjd me det. Det är en silverplupp med en kedja och ett stors silver kors i.
//Peace

Ps: Nästa fredag, det vill säga den 5 feb kommer vi "konst och form eleverna" ha utställning på Brunnen i Jönköping. Kom gärna o titta. Det börjar kl:18.00
Jag kommer troligtvis att ställa ut 2 tavlor. Mer info kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar